- باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد نیکلاس زوله به ویروس کرونا مبتلا شده و دوره قرنطینه خانگی را آغاز کرده است.
به این ترتیب این مدافع ۲۵ ساله بازی فردا شب(سهشنبه) مقابل سالزبورگ اتریش در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا و البته تقابل حساس با بوروسیا دورتموند در اولین دِرکلاسیکر فصل را از دست خواهد داد.
زوله تا به اینجای فصل جاری در ۹ بازی سرخپوشان مونیخی را همراهی کرده است و در برتری ۲ بر یک روز شنبه باواریاییها در خانه افسی کلن در رقابتهای بوندسلیگا، ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم تحتهدایت هانسی فلیک بود.