رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به این که بخشی از پروندههای ورودی به محاکم به دلیل ناآشنایی مردم به مسائل حقوقی است، گفت: دانشگاه یکی از بسترها برای آموزش حقوق به مردم است.
کد خبر: ۶۷۰۸۰۷
تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
خبرگزاری میزان - هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری استان گلستان در مراسم آغاز به کار دومین کلینیک حقوقی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: اساتید و دانش آموختگان رشته حقوق و حقوقدانان عضو بسیج حقوقدانان در این کلینیک حضور دارند و به مراجعان مشاوره حقوقی رایگان میدهند.
رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به این که بخشی از پروندههای ورودی به محاکم به دلیل ناآشنایی مردم به مسائل حقوقی است، افزود: یکی از برنامههای ما در دوره تحول قوه قضاییه، دسترسی آسان مردم به مجامع حقوقی برای آشنایی با حقوق و تکالیف قانونی است.
بیشتر بخوانید: