- به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، طی حکمی از سوی آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون جودو، سیدحسن صفوی به عنوان مدیر رسانهای تیمهای ملی جودو منصوب شد.
پیش از این، ایمان میری این سمت را برعهده داشت.