- بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سعید نمکی در نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در ستاد این دانشگاه اظهار داشت: در هیچ کجای کشور نباید بگوییم که تخت خالی برای بیماران نداریم. خوشبختانه در تمام کشور کادر بهداشتی و درمانی برغم همه مشکلات مثل کوه ایستاده اند و دارند تخت خاص بیماران کرونا اضافه میکنند. اگر لازم باشد از بخشهای غیر کرونا، باز هم به بخش کووید ۱۹ اضافه میکنیم.
وی افزود: نگران درآمد اختصاصی بیمارستانها هم نباشید. به شما قول میدهم و رییس جمهور و سازمان برنامه و بودجه هم حمایت میکنند. کسری درآمد اختصاصی بیمارستانها را به دلیل اشغال بخشهای کرونایی حتما جبران میکنیم.