رییس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی از بخشش یک محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم و تلاش شعبه اول سفیران ضامن آهو خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۰۹۷
تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
خبرگزاری میزان - محمود رفسنجانی، معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی در گفتوگو با میزان از بخشش یک محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم و تلاش شعبه اول سفیران ضامن آهو خبر داد و بیان کرد: این پرونده که در سال ۹۶ رخ داد، پس از طی مراحل قانونی و احراز مجرمیت، برای جلب رضایت اولیای دم به شعبه سفیران ضامن آهو ارجاع شد که با مذاکرات مستمر و ثمربخش اعضای این شعبه، فرد محکوم به قصاص پس از سه سال بخشیده شد.
رییس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی در خصوص جزییات این پرونده گفت: در نزاع و درگیری بین دو خانواده، خشم و عصبانیت بر قاتل غلبه کرده بود که متأسفانه با ورود به صحنه جرم شلیک گلوله وی را به پای چوبه دار کشاند.
بیشتر بخوانید: