
به گزارش ، بنا براين گزارش با توجه به عدم توجه آن شركت به دستورالعمل ها و مقررات اعلامي سازمان هواپيمايي كشوري، پاسخگويي نامناسب مسئولان شركت هواپيمايي آسمان و تاخير طولاني مدت پروازهاي اين شركت در هفته هاي گذشته، سازمان هواپيمايي كشوري بارها خواستار تغيير در نحوه برنامه ريزي و تعامل مناسب با مسافران به ويژه در مواقع بروز تاخير پرواز شد.
به دنبال عدم برنامه ريزي منظم پروازها، اطلاع رساني و پاسخگويي نامناسب به مسافران، دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شركت ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي كشوري تا اطلاع ثانوي صدور مجوز پروازهاي جديد و فوق العاده شركت هواپيمايي آسمان را به حالت تعليق درآورد.
گفتني است؛ شركت هاي هواپيمايي موظفند برابر دستورالعمل حقوق مسافر به برنامه ريزي دقيق براي انجام بموقع و منظم پروازها اقدام كرده و به هنگام بروز تاخير پروارهاي احتمالي نسبت به اطلاع رساني دقيق و ارائه تسهيلات لازم به مسافران اقدام كنند.