پنجمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش امروز دوشنبه ( 7 مهرماه) با حضور سردار حسین رحیمی جانشین فرمانده ناجا در مقر فاتب برگزار شد. در این طرح بیش از ۳۷۹ اوباشگر که ۴۶ نفر از آنها جز اراذل و اوباش سطح دار بودند دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۶۰۲۴۸
تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱