–طبق گزارش شبکه خبری العربیه، کلی کرافت طی مصاحبهای با این خبرگزاری از نامه آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد پیرامون موضوع بازگشت تحریمها علیه ایران ابراز ناخرسندی کرد و گفت: از نامه دبیر کل سازمان ملل درباره تحریمهای ایران مأیوس شدم.
نماینده آمریکا در سازمان ملل اظهار کرد: من به دبیر کل سازمان ملل احترام میگذارم، اما خیلی مأیوس شدم.
وی خاطرنشان کرد: نامه وی، تنها یک واکنش به بیعملی ۱۳ عضو دیگر شورای امنیت است.
گفتنی است؛ آنتونیو گوترش، روز شنبه طی نامهای با اشاره به مخالفت اعضای شورای امنیت با فعال شدن ساز و کار بازگشت تحریمها علیه ایران گفته بود که سازمان ملل در جایگاهی نیست که اقدامات بیشتری درباره درخواست آمریکا برای بازگرداندن تحریمها انجام دهد.