اختیارات مدیران در خراسان جنوبی افزایش مییابد
خبرگزاری میزان:استاندار خراسان جنوبی گفت: باید به دنبال افزایش اختیارات مدیران استانی باشیم و مدیران از منابع مدیران بالادست خود استفاده کنند زیرا در حال حاضر اختیارات مدیران استانی ما خیلی پایین است.
کد خبر: ۶۴۲۵۹
تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
خبرگزاری میزان
-