- در آخرین دیدار از شب نخست هفته سیام لیگ دسته یک، تیم استقلال خوزستان در خانه با یک گل مغلوب مس کرمان شد. یاسر فیضی در دقیقه ۳۲ تنها گل این دیدار را برای تیم مهمان به ثمر رساند.
در جدول تیم مس کرمان با این نتیجه و با توجه به شکست آلومینیوم اراک ۵۴ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. استقلال خوزستان هم با ۴۲ امتیاز نهم است.
در آخرین دیدار این هفته فردا شب بادران از فجرشهید سپاسی میزبانی میکند.