دو نفره شدن کوپههای قطار پس از موج دوم کرونا
خبرگزاری میزان-مدیرعامل شرکت راه آهن در گفتوگوی تلفنی با شبکه خبر اعلام کرد که به دنبال اوج گیری مجدد ویروس کرونا کوپههای قطار دو نفره شده است.
کد خبر: ۶۳۴۹۶۸
تاریخ: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
خبرگزاری میزان
-
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2655382_921.mp4']
برگردانده شدن محدودیتها در برخی از شهرها