- بعد از جدایی تعدادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی این باشگاه به دنبال ترمیم و انتصاب اعضای جدید است.
طبق آخرین تصمیمات اتخاذ شده توسط مسؤلان وزارت ورزش و جوانان، ترکیب این اعضا نهایی شده و قرار است ٢ نفر به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه شوند که اسامی آنها برای اخذ استعلام و احراز صلاحیت به مراجع ذیصلاح ارسال شده و بلافاصله بعد از تأییدیه نهایی اعلام خواهد شد.
با توجه به اینکه ٢ نفر از وزاری دولت به همراه وزیر ورزش عضو مجمع باشگاه پرسپولیس هستند به نظر میرسد اسامی این نفرات در جلسه فردای مجمع باشگاه که پس از جلسه هیئت دولت مطرح برگزار میشود و بعد از اخذ تائیدیه نهایی اعلام رسمی خواهد شد.