- طبق گزارش میلیتری تایمز، ژنرال کنث مککنزی در گفتگو با روزنامه «واشنگتن پست»، با اعلام خبرعدم خروج نیروهای آمریکایی مستقر در خاورمیانه از این منطقه، اظهار کرد: بدلیل فشار ایران، منطقه را ترک نخواهیم کرد.
فرمانده نیروهای تروریست آمریکا مستقر در خاورمیانه «سنتکام» در ادامه با بیان اینکه امکان دارد، ایران گامهای اولیه تشدید تنش را با وجود تلاش آمریکا برای خودداری از درگیری بردارد، گفت: ایران باید این موضوع را درک کند که آمریکا آشکارا گامهای نهایی را در اختیار دارد.