محمد صمدی در گفتوگو با میزان، با تاکید بر لزوم صیانت از منابع آبی اظهار کرد: در راستای صیانت از منابع آب زیرزمینی ۲۰ چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شد.
دادستان عمومی و انقلاب بوئین زهرا افزود: همچنین ۳ هکتار تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی به وضعیت سابق بازگردانده شد.
صمدی در پایان تصریح کرد: رفع تصرفات از منابع آب زیرزمینی، اراضی ملی و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی با رسیدگی به ۸۴ فقره پرونده قضایی صورت گرفته است.
گفتنی است: طبق اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا ۹۵ هکتار از اراضی ملی این شهرستان طی سال گذشته رفع تصرف شد.