خبرگزاری میزان-با اعلام وزیر آموزش و پرورش مدارس از شنبه ۲۷ اردیبهشت به صورت محدود بازگشایی میشود.
کد خبر: ۶۱۹۶۵۹
تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
خبرگزاری میزان - - وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور دانش آموزان در کلاس درس اجباری نیست و دانش آموزان صرفا برای رفع مشکلات و سوالات خود از معلمان به مدارس مراجعه کنند.
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2583737_421.mp4']
