
- مسعود پزشکیان در آغاز
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درگذشت حجتالاسلام والمسلمین سیدصادق حسینیطباطبایی نماینده ادوار مردم سیستان در مجلس را تسلیت گفت.
نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی بیان داشت: درگذشت نماینده ادوار مردم سیستان را به مردم سیستان تسلیت گفته و صبر جمیل برای خانواده آن مرحوم و همکارمان آقای کامران از درگاه ایزد مننان خواستاریم.
پزشکیان اظهارداشت: همچنین در این زمینه مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان هم تسلیتی اعلام داشتهاند.
انتهای پیام