- به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علینژاد، معاون توسعه ورزش حرفهای و قهرمانی و رئیس شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: با دستور سلطانیفر با رعایت صرفه جویی و اجرای سیاستهای کیفی سازی اعزامهای ورزشی، سال ۱۳۹۸، یازده هزار و دویست نفر به مسابقات برون مرزی اعزام شدند که نسبت به سال ۹۶، نه هزار نفر و نسبت به سال ۹۷، سه هزار نفر کاهش اعزام داشتیم.
علینژاد تصریح کرد: این کاهش اعزام در حقیقت با تشخیص شورای برون مرزی برای ضرورت نداشتن اعزام آنها اجرا شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: سال ۹۸، فوتبال با ۲۶۲۶ نفر بیشترین اعزام و فدراسیون چوگان بدون اعزام، کمترین مورد را داشته است.