به گزارش گروه اقتصاد به نقل از سازمان برنامه و بودجه، به دنبال درخواست ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، با ابلاغ دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستانها و تأمین لوازم ضروری و تأدیه مطالبات کارکنان ایثارگر و مقابله اثربخش با بیماری کرونا اختصاص یافت.