به گزارش گروه چند رسانه ای ، استاندار تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع کرونا و حساس بودن کلانشهر تهران و استان تهران در رابطه با برخورد همه جانبه در ابعاد پیشگیرانه در ابعاد غربالگری، شناسایی، درمان و آموزش و اطلاعرسانی به شهروندان استان تهران، جلسه فوقالعاده امروز در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکیل شد.
علیرضا زالی که به عنوان نماینده تام الاختیار و فرمانده ستاد عملیات مبارزه با کرونا در استان تهران تعیین شده است گفت: تداوم تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی و تعطیلی سالن ها و مراکز فرهنگی از جمله سینماها از پیشنهادهای نشست امروز بود.
