حضور رئیس سازمان زندانها در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن
رئیس سازمان زندانها در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تهران شرکت کرد.
کد خبر: ۵۹۵۶۸۹
تاریخ: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
خبرگزاری میزان
-
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، دکتر جهانگیر، رئیس سازمان
زندان
ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به اتفاق جمعی از مدیران و کارکنان سازمان زندانها همراه با خیل عظیم مردم سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تهران شرکت کرد.
بیشتر بخوانید:
حضور دادستان تهران در راهپیمایی 22 بهمن
حضور رئیس سازمان ثبت در راهپیمایی 22 بهمن