به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، سجاد بنابي. عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت پستی به این شرح در فضای مجازی منتشر کرد:
در ساعت ١١:۴۴ امروز به دلیل حمله منع سرویس توزیع شده، اینترنت برخی اپراتورهای همراه و ثابت برای مدت یک ساعت با اختلال مواجه شد که با مداخله سپر دژفا و تلاش همکاران شرکت زیرساخت این ارتباطات هماکنون عادی شده است.

بر اساس گزارش میزان، هم اکنون اخلال در اینترنت بر طرف شده است.