به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات درفضای مجازی پستی به این شرح منتشر کرد:
«با تلاش دانشمندان جوان ایرانی، «ماهوارههای ظفر ۱و۲» که تستهای موفق خود را پشت سر گذاشتهاند، امروز راهی پایگاه فضایی میشوند.تا به زودی فرآیند قرار گرفتن آنها در مدار طی شود،این «ماهواره» و «ماهوارهبر» هر دو یک گام تحقیقاتی مهم هستند. به امید موفقیت.»
