به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که امروز (جمعه) در دیداری تدارکاتی مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند و به تساوی بدون گل رسیدند، فردا (شنبه) در دو نوبت تمرینات خود را انجام میدهند.
بازیکنان ابتدا صبح یک جلسه تمرین بدنسازی دارند و سپس بعدازظهر تمرینات تاکتیکی خود را پیگیری میکنند.