به گزارش گروه جامعه ، از ساعتی پیش بوی نامطبوع مجددا شهر تهران را فراگرفت.تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره با چند مرتبه انتشار بوی نامطبوع در مناطقی از تهران گفت: چهارشنبه در این زمینه جلسهای در استانداری برگزاری میشود.