به گزارش گروه جامعه ، سردار پرویز یعقوبی، معاون عملیات پلیس پایتخت بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا ابتدای آذر حدود ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ پایتخت صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۴ میلیون از این تماسها عملیاتی شده است، عنوان کرد: در کل تماسهای صورت گرفته حدود ۲ میلیون تماس در خصوص دریافت اطلاعات و راهنمایی از پلیس شامل مشاوره خانواده و حقوقی، استعلام خودرو و موتور سیکلت سرقتی، گمشدگان و بازداشتیها و ... بوده است که این موضوع نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس میباشد.
سردار یعقوبی با اشاره به اینکه در هر ۳ ثانیه یک تماس با مرکز فوریتهای پلیس پایتخت انجام میشود، عنوان کرد: سامانه ۱۱۰ صرفا برای رسیدگی به فوریتهای پلیسی است، از این رو از شهروندان محترم درخواست میشود از تماسهای غیر ضروری خودداری نمایند.