مهدی قنادی مدیر روابط عمومی دادسرای کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، گفت: سیستم پیغام گیر صوتی ارتباط با دادستان به منظور دریافت نظرات و دیدگاههای مردم در حوزههای مرتبط با تکالیف قانونی دادسرا راه اندازی شده است.
وی تصریح کرد: حفظ و احیاء حقوق عامه، انجام وظیفه از سوی ضابطین و اجرای احکام از جمله مسائلی هستند که عموم مردم استان میتوانند نظرات خود را با دادستان از طریق این سیستم پیغام گیر صوتی در میان بگذارند.
مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه اضافه کرد: این سیستم از روز گذشته در کرمانشاه راه اندازی شده و آماده ثبت نظرات و دیدگاههای مردم است.
قنادی در پایان اعلام کرد: شهروندان گرامی میتوانند برای اعلام نظرات و دیدگاههای خود با شماره ۰۸۳۳- ۷۲۳۲۳۹۲ به صورت ۲۴ ساعته ارتباط برقرار کنند.