اگر نمی‌توانیم پول مربی خارجی را بدهیم چرا قرارداد می‌بندیم/ عده‌ای نمی‌خواهند ویلموتس بماند/ هاشمیان گزینه خوبی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی است