به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، نشست مطبوعاتی پیش از بازی نفت مسجدسلیمان و فولاد در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار شد. نکونام سرمربی فولاد در این جلسه غایب بود و تنها مهدی تارتار پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
این دیدار فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز میشود. فولاد تا اینجای فصل ۱۵ امتیاز و نفت مسجدسلیمان ۱۲ امتیاز از بازیهای پیشین خود کسب کردهاند.