به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در رسانهها آمده است که مهدی تارتار برای فسخ قرارداد با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اقدام کرده است. او در این نامه خطاب به سازمان لیگ مدعی شد تا کنون ۳۷ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است. در حالی که باید تا ۲۷ تیر ۵۰ درصد از قراردادش را دریافت میکرد.
ظاهرا همین موضوع بهانهای برای فسخ قرارداد و یا تحت فشار قراردادن مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان شده است. نکتهای که در این بین مطرح است موضوع مالی قرارداد تارتار است.
تارتاراز ابتدای فصل روی پرداخت دستمزد کادر فنی و بازیکنان تاکید ویژهای کرده بود، ولی در این شرایط بد اقتصادی، او ۳۷ درصد دریافت کرده، ولی سایرین حتی یک ریال هم نگرفتند.