به گزارش گروه ورزشی ، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل ذوبآهن در مرحله یک شانزدهم جام حذفی صحبتهای زیر را انجام داد:
*قصد دارم به ۷، ۸ بازیکن تیمم استراحت دهم. شاید حریف فکر کند ما شوخی میکنیم، اما واقعا قصد دارم این کار را انجام دهم.
*ما ۳۰ هفته در لیگ بازی داریم و باید از همه نفراتمان استفاده کنیم.
*باید از تمام داشتههای خود در هر دو جام بهره ببریم.
*اگر در جم امکانات کافی در اختیار ما قرار دهند، ترجیح میدهم همین جا کنار مردم شهر باشیم تا اینکه بخواهیم ترافیک سنگین و مسافت زیاد تهران را تحمل کنیم.