به گزارش گروه بین الملل ،سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد:یگان پهپادی ارتش و کمیتههای مردمی یمن در دو حمله جداگانه با چند فروند پهپاد "قاصف K2"مواضع مزدوران سعودی را در مناطق نجران و جیزان هدف قرار دادند.