به گزارش گروه بین الملل ؛ ۲ فروند پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب «بیروت» پایتخت لبنان سرنگون شده است.
حزب الله لبنان این حادثه را تایید کرده است.
به گزارش رویترز، یک مقام حزب الله لبنان میگوید ۲ فروند پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب بیروت سرنگون شده است.
این مقام حزب الله گفته "دومین پهپاد آمریکایی شنبه شب در نزدیکی مرکز رسانهای حزب الله در «داهیه» در حومه بیروت پایتخت لبنان در ارتفاع پایین منفجر شده است."
ارتش رژیم صهیونیستی از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرده است.
این خبر چند ساعت پس از آن منتشر شد که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد هواپیماهایش مواضعی را در نزدیکی «دمشق» پایتخت سوریه هدف قرار دادند.
ساکنان داهیه نیز از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در این منطقه را تایید کردند.
به گفته شاهدان، در پی وقوع آتش سوزی، ارتش لبنان بلافاصله خیابان منتهی به محل حادثه را مسدود کرده است.
در همین حال خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از آنچه یک منبع آگاه خوانده گزارش میدهد که پهپاد سرنگون شده در ضاحیه بیروت حامل مهمات نظامی و آماده اجرای عملیات ترور بوده است.
لبنان تاکنون بارها از نقض حریم هوایی خود توسط رژیم صهیونیستی در سالهای اخیر به سازمان ملل شکایت کرده است.