به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، علیرضا سالاری رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب به همراه رئیس مرکز بهداشت ضمن بررسی بخشهای مختلف تنها مرکز درمانی این شهرستان، به گفتگو با بیماران و همراهان آنها پرداخت و در پایان از تلاشهای پرسنل این مرکز درمانی تشکر نمود.