به گزارش گروه چند رسانهای ، اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه بانک مرکزی اعلام کرده اسامی شرکت ها و کسانی که ارز دولتی گرفته اند را به قوه قضاییه اعلام کرده است، گفت: خود بانک مرکزی این لیست را منتشر کند و بگوید چرا ارز داده اند و فقط لیست نفرستند مستندات را ارائه کنند، این اقدام سلب مسئولیت از خود و فرار به جلو است، ضوابط اعطای ارز و تسهیلات ارزی را درست کنید و با حساب و کتاب ارز بدهید اگر کسی جرم انجام داد آنرا به ما اعلام کنید.
وی در ادامه افزود: اگر مقامات قانون را یاد بگیرند مشکلات حل میشود.
