به گزارش گروه چند رسانهای ، رئیس کل بانک مرکزی با ارسال نامهای به رئیسجمهور، اسامی متخلفان ارز دولتی را اعلام کرد، وی هم در پی نوشت این نامه خواستار پاسخگویی فوری ۴ وزیر شد. عبدالناصر همتی با ارسال نامهای به رئیس جمهور اسامی افراد و مجموعه هایی را که با تایید دستگاه دولتی اقدام به ثبت سفارش و دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی از بانک مرکزی کردهاند اما هنوز کالای مورد نظر را به کشور وارد کردند اعلام کرد. در بیانیه رئیس بانک مرکزی تاکید شده است بر اساس قوانین و مقررات بانکهای عامل، گیرندگان ارزهای مزبور را در صورت وارد نکردن کالا ظرف مدت مقرر و عدم برگشت ارز دریافتی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی میکنند.
