
سرهنگ دوم محمد رازقی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه اظهار داشت:با توجه به فرارسیدن آخرین روز از ایام هفته وتعطیلی برخی نهادها، ارگانها، سازمانها و مدارس امروز شاهد ترافیکی روان و مطلوب در سطح معابر بزرگراهی هستیم، اما لازم به ذکر است که با نزدیک شدن به ساعات ظهر شاهد افزایش بار ترافیکی و تراکم بیشتر ترددها در معابر باشیم.