به گزارش گروه چند رسانهای ربیعی، سخنگوی دولت در حاشیه نشست هیئت دولت از دستور ویژه رئیس جمهور برای حمایت از گردشگران خارجی در قبال سیاست های تحریمی آمریکا خبر داد و گفت: در تمام فرودگاهها، گردشگران خارجی بدون مهر فیزیکی و ثبت در گذرنامه به ایران بیایند.
