به گزارش گروه بین الملل ؛ «دیمیتری پسکوف» میگوید: تهران تاکنون به تعهدات خود در برجام پایبند بوده است.
امروز دوشنبه «بهروز کمالوندی»، سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: بعد از شروع فرصت دو ماهه به اروپا برای اجرای تعهدات برجامی، سازمان انرژی اتمی تولید اورانیوم را ۴ برابر کرد و این تولید مجددا در روزهای اخیر افزایش یافت و از امروز شمارش معکوس ده روزه ما برای ۲۷ ژوئن (۶ تیر) آغاز شده که ما از سقف ۳۰۰ کیلو عبور کنیم.
پسکوف میگوید: ما در حال اقدام بر اساس این فرضیه هستیم که ایران تعهدات خود را اجرا میکند.
سخنگوی کرملین در بخش دیگری افزود: گزارشهای منتشر شده از سوی آژانس بینالمللی انرژی اتمی، پایبندی ایران به تعهدات خود در توافق هستهای را تأیید میکند.