به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، فاز اول موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک عصر امروز (دوشنبه) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیسجمهور مهمان ویژه این مراسم افتتاح شد.
در این مراسم که در کمیته ملی المپیک برگزار شد، مسئولان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش، محمود خسرویوفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، اعضای کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، استاندار تهران، برخی از روسا و دبیران پیشین کمیته ملی المپیک، اعضای هیئت اجرایی کمیته، جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان ورزشی و روسای فدراسیونها حضور داشتند.
گفتنی است فدراسیونهای ورزشی و ورزشکاران با حضور در کمیته ملی المپیک مدالها و یادبودهای خود را به این موزه اهدا کرده بودند.
