
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفتمسجد سلیمان در هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال صحبتهایی را انجام داد که گزیدهای از آنها را در زیر مشاهده میکنید:
*به دنبال بازی جوانمردانه هستیم.
*قصد داریم رتبه تکرقمی در جدول داشته باشیم.
*بر اساس سیاستگذاری هیئت مدیره و وضعیت بودجه اهداف خود را دنبال خواهیم کرد.
*روی سلامت تک تک بازیکنان پیکان قسم میخورم و مطمئن هستم با تمام وجود در بازیهای پیش رو بازی خواهند کرد.
*مربی ایرانی برای تیم امید بهتر است.