
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، سیدمحمد علوی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال تهران در هفته بیستوهشتم لیگ برتر صحبتهای زیر را انجام داد:
*تا دقیقه ۸۰ پایاپای بازی کردیم و به بازیکنان گفته بودیم که مراقب ارسالهای استقلال باشند و روی همین ارسالها هم دو گل دیگر دریافت کردیم.
*باشگاه درباره فصل آینده تصمیم میگیرد و من اطلاعی ندارم.
*بازیکنان ما امروز خوب بازی کردند ولی به دلیل عدم تمرکز دو گل دیگر خوردیم.
*من شنیدم استقلال خوزستان با قدرت فصل آینده تیمداری خواهد کرد.