
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در هفته بیستوهفتم لیگ برتر فوتبال تیمهای استقلال خوزستان و نساجی مازندران امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند.
نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان به پایان رسید. محمد مهدی نظری در دقیقه دو تنها گل این دیدار را در نیمه نخست برای تیم نساجی به ثمر رساند.