
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، محمد علوی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفتمسجدسلیمان صحبتهایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر میخوانید:
*بازی خوبی بود و دو تیم میخواستند پیروز باشند و با انگیزه بودند.
*خیلی خوب کار کردیم و سعیمان این بود که بازی را با برد تمام کنیم.
*همه شاهد یک بازی خوب از تیم ما بودند.