
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته بیستوششم لیگ برتر صحبتهایی انجام داد که گزیده آن را در ادامه میخوانید:
*با همه وجود تلاش میکنیم نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر حفظ کنیم.
*به دلیل اینکه اوایل فصل در ماشین سازی مشغول بودم شناخت نسبی از تیمها دارم و در نفت مسجدسلیمان، محمد شادکام، اسماعیل شریفات و میلاد میداودی که بازیکنان من بودهاند حضور دارند.
*انشالله در مدت کوتاهی و حداقل با ۱۰ جلسه تمرین، تیممان از این شرایط خارج خواهد شد.
*ما با قدرت دوچندان در ادامه مسابقات شرکت خواهیم کرد.
*از هواداران میخواهم فقط تیم خودمان را تشویق کنند و حاشیه نداشته باشند. هر چند که همیشه همینطور بوده است.
گفتنی است که محمد علوی سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری حاضر نشد.