
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان که تیمشان به شدت خطر سقوط را احساس میکند و با 10 امتیاز در انتهای جدول لیگ قرار دارند تا به امروز میانگین پرداختی به بازیکنان تیم را به 70 درصد رساندهاند.
بر همین اساس قرار است آنها تا انتهای جاری 20 درصد دیگر از مطالبات اعضای کادرفنی تیم را هم پرداخت کنند تا میانگین دریافتی آنها هم مثل بازیکنان به 70 درصد برسد.