
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، کریم قنبری در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوبآهن اصفهان صحبتهایی انجام داد که گزیده آن را در ادامه میخوانید:
*مبارزه نابرابری بین ما و تیمهای دیگر است ولی ما به مبارزه ادامه میدهیم.
*هیچ وقت مثل یک بازنده بازی نکردیم.
*ما هنوز برای بقا شانس داریم.
*تا زمانی که بازیکنان من را بخواهند میمانم