
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سایپا تهران در هفته بیستودوم لیگ برتر فوتبال صحبتهایی انجام داد که گزیده آن را در ادامه میخوانید:
*در بازی مقابل سایپا احساسی بازی کردیم.
*باید امیدوار به شکست سپیدرود باشیم تا فاصلهمان کمتر نشود.
*مربی که با لیدر میآید با لیدر هم میرود.
*باخت به شاگردان دایی دردناک بود.
* با 25 امتیاز در لیگ خواهیم ماند.