
به گزارش گروه جامعه ، مجید فراهانی با اشاره به لزوم ورود رایگان عموم به خانه موزهها گفت: امروزه کسانی که میخواهند وارد خانه موزهها شوند باید پول بدهند که مبلغ آن در سال حدود ۱۷ میلیون تومان است، اما این مجموعهها برای برگزاری گردهماییها یارانه میدهند و به عنوان مثال مجموعه ۶۰ میلیون تومان برای یک مراسم هزینه میکند در صورتی که باید عکس این امر اتفاق بیفتد.
فراهانی افزود: امروزه با مشکل حضور شهروندان به خانه موزهها مواجه هستیم در صورتی که باید اجازه بدهیم افراد رایگان وارد شوند و آنجا به پاتوق تبدیل شود تا آنکه رونق بیابد و درآمدهای جانبی از محل گردهمایی ها، جلسات و ... فعال شود.
عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: عملاً باید افراد را تشویق به حضور کرد، اما لازم است که از محل درآمدهای جانبی بخشی از درآمدها را فعال کنیم.