در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان، میز خدمت قضایی در خیابان اصلی شهر با حضور اعضای شورای قضایی استان لرستان برپا شد. این اقدام که در ششمین روز از هفته گرامیداشت قوه قضائیه صورت گرفت، فرصتی مغتنم برای ارتباط مستقیم مسئولان قضایی با مردم و شنیدن دغدغههای آنان بود.
در کنار میز خدمت، موکب پذیرایی نیز با همکاری دستگاه قضایی استان برپا گردید که فضایی صمیمی و دوستانه را برای گفتوگو با مراجعین فراهم میکرد. در این برنامه، شهروندان با حضور در میز خدمت، ضمن طرح مسائل و مشکلات خود در حوزههای مختلف قضایی، از مشاوره و راهنماییهای لازم توسط مسئولان بهرهمند شدند.
هفته قوه قضائیه فرصتی است تا خدمتگزاران مردم در دستگاه قضا، بار دیگر با حضور در میان مردم، از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفته و در جهت رفع آنها گام بردارند.
انتهای پیام/