حجتالاسلاموالمسلمین قاسمپور امام جمعه موقت سمنان، در خطبه دوم نماز جمعه این هفته در مصلی بزرگ امیرالمومنین علی (علیه السلام)، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید آیتالله بهشتی و یاران باوفای ایشان، از اقدامات مجموعه قضایی استان سمنان در صیانت از امنیت و حقوق مردم قدردانی کرد.
وی با اشاره به عملکرد دستگاه قضایی استان سمنان اظهار کرد: در سالهای اخیر و در دوره مدیریت حجتالاسلاموالمسلمین اکبری رئیسکل دادگستری استان، اقدامات ارزشمند و مؤثری در مجموعه قضایی استان رقم خورده است که شایسته قدردانی است.
حجتالاسلام والمسلمین قاسمپور افزود: مردم از برخورد قانونی، سریع و قاطع با هرگونه اقدام علیه امنیت و منافع ملی حمایت میکنند و این رویکرد، موجب افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضایی خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه امروز یکی از مهمترین مطالبات مردم، مقابله جدی با مفاسد اقتصادی است، تصریح کرد: همانگونه که دستگاه قضایی در برخورد با عوامل اخلال در امنیت کشور با اقتدار وارد میدان شد، انتظار میرود در مبارزه با مفسدان اقتصادی، محتکران، اخلالگران نظام اقتصادی و افرادی که با اقدامات خود معیشت مردم را تحت تأثیر قرار میدهند نیز با همان جدیت، سرعت و قاطعیت عمل کند.
امام جمعه موقت سمنان تأکید کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از رفتارها و تخلفات افرادی است که با سوءاستفاده از شرایط، منافع عمومی را هدف قرار میدهند؛ از اینرو برخورد قانونی و بازدارنده با این افراد، نقش مهمی در حمایت از حقوق مردم و ایجاد آرامش در جامعه خواهد داشت.
وی در پایان با اعلام حمایت مردم از اقدامات قانونی دستگاه قضایی گفت: ملت ایران همواره پشتیبان اجرای عدالت، احقاق حقوق عامه و مبارزه با فساد بوده و انتظار دارد دستگاه قضایی با استمرار این رویکرد، در مسیر مقابله با مفاسد اقتصادی و دفاع از حقوق مردم با قدرت به وظایف قانونی خود عمل کند.
انتهای پیام/